Różne modele doradztwa
Sprzedawcy-doradcy odnieśli w historii kilka spektakularnych sukcesów.
Mieczysław Groszek, wiceprezes Związku Banków Polskich
Sprzedawali przez lata forda T, używając hasła, że klient może sobie zażyczyć samochód w każdym kolorze, byle był to czarny. Wiele lat później w tej samej ojczyźnie czarnego forda masowo sprzedawali najtrudniejszy produkt kredytowy, czyli hipoteki. A to dlatego, że był skonstruowany tak przyjaźnie, że praktycznie każdy mógł go dostać.
A potem sprzedawali należności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta