Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja biznesu odpowiedzialnego

26 października 2011 | Ekonomia | Artur Osiecki
W Polsce jedynie 30 proc. przedsiębiorców spotkało się z pojęciem „społeczna odpowiedzialność biznesu” (CSR).
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce jedynie 30 proc. przedsiębiorców spotkało się z pojęciem „społeczna odpowiedzialność biznesu” (CSR).

Dotacje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przybliży małym i średnim firmom ideę społecznej odpowiedzialności biznesu dzięki pieniądzom ze Szwajcarii

Agencja zrealizuje ogólnopolski projekt „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)". Zostanie on sfinansowany ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Budżet projektu wynosi ponad 13,8 mln zł, z czego 9,7 mln zł trafi do małych i średnich przedsiębiorców na przedsięwzięcia z zakresu CSR. Pozostałe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9066

Wydanie: 9066

Spis treści
Zamów abonament