Pokazać się na Euro 2012
Spośród miast gospodarzy piłkarskich mistrzostw najwięcej na reklamę wydaje Poznań
Filmy promujące Polskę w zagranicznych mediach, banery, ulotki, katalogi na temat miast, multimedialna instalacja na lotnisku – to tylko niektóre pomysły polskich miast na promocję przed Euro 2012.
Im bliżej do tego wydarzenia, tym więcej słychać o miastach organizatorach: Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, nie tylko w mediach krajowych, ale również za granicą.
Czuj się zaproszony
Najwięcej na promocję przed mistrzostwami wyda Polska Organizacja Turystyczna – 60 mln zł. Zostaną wydrukowane ulotka i katalog na temat polskich miast w kilku językach. Powstał również film w reżyserii Tomasza Bagińskiego, który promował Polskę i Euro 2012 na tegorocznych światowych targach turystycznych w Berlinie ITB. Będzie on pokazywany w mediach zagranicznych.
POT pokazuje też Polskę mediom z innych państw. – Przyjechało już do nas ponad 100 dziennikarzy, którzy mogli zobaczyć miasta, stadiony i spotkać się z organizatorami – mówi Adam Zaborowski z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Wszystkie te działania to elementy międzynarodowej kampanii POT pod hasłem „Move Your Imagination", która rozpoczęła się 8 czerwca tego roku. – Chcemy promować przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta