Centralny umyty i zakryty
Wyremontowany Dworzec Centralny został przykryty wielkimi reklamami. Przechodnie i urzędnicy nie pozostawiają na PKP suchej nitki, a kolejarze odpowiadają, że taka jest cena czystej stacji.
Remont dworca dobiega końca. Tymczasem zamiast odnowionej elewacji pasażerowie i przechodnie mogą oglądać wielkopowierzchniową reklamę znanej sieci odzieżowej. Warszawiacy są zdumieni.
– Nasze miasto to jednak wioska. Nie rozumiem, po co zakrywać coś, co zostało odnowione – dziwi się pani Magda, która w piątek czekała na pociąg do Kielc. – Co innego, gdyby to była reklama zachęcająca do podróży koleją albo akcja społeczna. W centrum miasta i tak jest za dużo reklam – ocenia.
Bo pociągi nie płacą
PKP w płachcie zasłaniającej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta