Francuska Groupama wchodzi do Polski
Na naszym rynku firma będzie działać pod marką Proama
Taki zabieg jest typowym elementem strategii francuskiego ubezpieczyciela. Jeżeli firma nie oferuje na danym rynku geograficznym pełnego wachlarza polis, to występuje tam pod lokalną marką. Tak będzie i w Polsce.
Groupama zadebiutuje na naszym rynku w przyszłym roku (dokładny termin nie jest jeszcze znany). W pierwszej kolejności zaproponuje klientom ubezpieczenia komunikacyjne. To segment szczególnie atrakcyjny dla ubezpieczycieli, bo na polisy komunikacyjne przypada...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta