Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Francuska Groupama wchodzi do Polski

22 grudnia 2011 | Ekonomia | Piotr Ceregra
Lokalny rynek decyduje o przychodach firmy
źródło: Rzeczpospolita
Lokalny rynek decyduje o przychodach firmy

Na naszym rynku firma będzie działać pod marką Proama

Taki zabieg jest typowym elementem strategii francuskiego ubezpieczyciela. Jeżeli firma nie oferuje na danym rynku geograficznym pełnego wachlarza polis, to występuje tam pod lokalną marką. Tak będzie i w Polsce.

Groupama zadebiutuje na naszym rynku w przyszłym roku (dokładny termin nie jest jeszcze znany). W pierwszej kolejności zaproponuje klientom ubezpieczenia komunikacyjne. To segment szczególnie atrakcyjny dla ubezpieczycieli, bo na polisy komunikacyjne  przypada...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9113

Wydanie: 9113

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament