Kosmetyki pod kreską
Firmy kosmetyczne z obawami wchodzą w nowy rok, zwłaszcza że 2011 r. mógł przynieść pierwszy od lat spadek sprzedaży na rynku urody
Szefowie firm kosmetycznych, oceniając sytuację w branży, mówią w najlepszym razie o stagnacji, a coraz częściej – o recesji. Co prawda firmy nie podsumowały jeszcze wyników grudnia i przedświątecznych zakupów, ale nastroje w branży wartej ponad 12 mld zł rocznie, nie są najlepsze,
– Rok 2011 był najsłabszy od 2006 r. Nawet w kryzysowym 2009 r. koniunktura na rynku kosmetyków była lepsza....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta