Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słabe prognozy dla reklamy

15 lutego 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Ten rok nie przyniesie ożywienia pomimo euro 2012
źródło: Rzeczpospolita
Ten rok nie przyniesie ożywienia pomimo euro 2012

W ubiegłym roku rynek reklamy wzrósł tylko o blisko 2 proc. Prognozy na ten rok są niepewne

Według analityków giełdowych, z którymi rozmawiała „Rz", w ubiegłym roku rynek reklamy (szacowany przez Starlink w 2010 r. na 7,34 mld zł) mógł wzrosnąć tylko o 1,8 – 2,5 proc. Średnia wskazań to 2,24 proc. – Nikt na początku nie przewidywał, że ten rok się tak skończy – przyznaje Sobiesław Pająk, analityk DM IDMSA. Jak dodaje, nie należy zakładać, aby w przewidywalnej perspektywie rynek wrócił w Polsce do dwucyfrowych zwyżek, jakie odnotowywał w latach 2004 – 2008.

Na ten rok konsensus analityków, z którymi rozmawiała „Rz", zakłada wzrost...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9158

Wydanie: 9158

Spis treści
Zamów abonament