Rozmowy zintegrowane
Robert Jesionek dziennikarz IT
Błyskawiczny rozwój sfery IT oraz telekomunikacji sprawia, że biznesowe rozwiązania z obszaru zintegrowanej komunikacji (Unified Communication) przestały być ofertą wyłącznie dla korporacji.
Są one dziś z powodzeniem dostępne także dla mniejszych organizacji, również tych z sektora MSP. Mobilny charakter funkcjonowania biznesu wymusza na nas stały dostęp do narzędzi komunikacyjnych. Możliwości z nimi związanych mamy coraz więcej, a stoją one za smartfonami, tabletami, sieciami społecznościowymi, komunikatorami, sesjami wideo, etc. Jednak prawdziwa korzyść z tych innowacyjnych rozwiązań pojawia się, gdy potrafimy ogarnąć je rozsądnym planem strategicznej komunikacji.
Wiedza jeszcze nikła
Jak wynika z badania zrealizowanego przez właściciela marki Jabra, obecnie na świecie jest blisko 7,8 mln użytkowników technologii Unified Communication (UC). Do 2015 roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta