Nowy sposób na Unified Communications
Andrzej Różański, wiceprezes ds. operacyjnych, Integrated Solutions
Unified Communication oferowana w postaci usługi realizowanej przez zewnętrzną wyspecjalizowaną firmę to w tej chwili optymalny sposób zarządzania rosnącą różnorodnością nowoczesnych kanałów komunikacji stosowanych w biznesie.
Gwałtowny rozwój nowych technologii i kanałów komunikacji pozwala mówić o dokonującej się na naszych oczach prawdziwej rewolucji. To poważne wyzwanie dla dużych, wielooddziałowych firm o rozległej strukturze, których efektywność zbudowana jest w dużej mierze na sprawnej wewnętrznej interakcji, szybkiej wymianie informacji. Aby nadążyć za możliwościami oferowanymi przez kolejne przełomowe technologie komunikacyjne, potrzeba kolejnych wdrożeń. Wraz z nimi rośnie koszt utrzymania, koszt zarządzania różnorodnymi technologiami i utrzymania kompetencji. Dodajmy – w obszarze istotnym, ale przecież pozostającym poza core businessu dla 99,9 proc. przedsiębiorstw. Rośnie i skutecznie zniechęca do nowych kanałów komunikacji poziom komplikacji w integrowaniu ich z istniejącymi rozwiązaniami i istniejącą strukturą organizacji.
Komunikacja może być efektywna
Unified Communication, tłumaczone jako ujednolicona...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta