Miliardy na społeczności w sieci
W 2013 r. reklamowe wpływy sieci społecznościowych na świecie po raz pierwszy przekroczą 10 mld dol. Większość trafi do Facebooka
Prognozy dla rynku reklamowego na świecie są umiarkowanie optymistyczne. Mimo to zainteresowanie reklamą w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn czy MySpace, nie maleje.
Globalny rynek reklamy w tym roku nie ma według prognoz szans na wzrost większy niż 5,5 proc. Tymczasem reklamowe wpływy sieci społecznościowych sięgną w tym roku według eMarketera 7,7 mld...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta