W grupie walczą o rynek
Ostra konkurencja powoduje, że coraz więcej sklepów wchodzi do sieci franczyzowych
Polski rynek handlowy od kilku lat jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie. Podstawowym orężem w walce o klienta są ceny, a pojedynczy sklep pod tym względem nie ma szans na konkurowanie z wielkimi sieciami. Dlatego właściciele, zwłaszcza niewielkich sklepów spożywczych coraz częściej decydują się wejść do już działających sieci w systemie franczyzowym. Głównym magnesem jest dostęp do zamówień na bardziej konkurencyjnych warunkach, niż miałby na to szansę nawet właściciel kilku sklepów.
Z raportu firmy doradczej Profit System wynika, że w 2011 r. w Polsce działało już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta