Lojalne kupno polisy
Kolejna firma rozpoczyna programy partnerskie. To sposób na poszerzenie bazy klientów
Na razie tylko trzy firmy na rynku współpracują w ramach multipartnerskich programów lojalnościowych. W zeszłym tygodniu na ten ruch zdecydowało się Liberty Direct w ramach programu sieci komórkowej Plus. – Jesteśmy otwarci na nowe formy dotarcia do kierowców. Nie wykluczamy zaangażowania w kolejne programy tego typu – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. Uczestnicy programu w zamian za 400 punktów w programie otrzymają 100 zł rabatu na pakiet OC i AC. Do końca czerwca firma liczy, że z oferty skorzysta kilkaset osób.
Punkty dodatkową zachętą
Polacy coraz częściej dokładnie kalkulują i zwracają uwagę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta