E-mail, który zarabia
Czy e-mail marketing wciąż się opłaca? Z tym problemem boryka się wielu marketerów i przedsiębiorców planujących działania marketingowe w Internecie
Czy e-mail marketing wciąż się opłaca? Z tym problemem boryka się wielu marketerów i przedsiębiorców planujących działania marketingowe w Internecie.
Zwątpienie wynika z pojawiających się od czasu do czasu opinii deprecjonujących znaczenie wiadomości e-mail w komunikacji marketingowej. Jeżeli jednak przyjrzymy się liczbom, to wynika z nich coś innego. Badania Datran Media wskazują, że 80 proc. amerykańskich marketerów uważa, iż e-mail jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym. A 62 proc. badanych wykorzystało newsletter w swojej strategii marketingowej. Podobnie kształtuje się sytuacja na polskim rynku – aż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta