Sklep na Facebooku
Aby sprzedawać w Internecie, nie wystarczą już dobra strona i magazyn – twierdzą specjaliści
Do lamusa odeszły już czasy, kiedy w Internecie wystarczyło wykupić miejsce, domenę i program do obsługi sklepu. Aby dziś dobrze sprzedawać, trzeba się dużo napocić.
– Podstawą dobrej promocji produktu jest teraz obecność w mediach społecznościowych – mówi szef firmy marketingowej Net One Kamil Ciepieńko. – Ludzie żyją teraz głównie na Facebooku czy NK, nie wszystkim chce się zaglądać na strony poszczególnych firm czy sklepów.
Dla dobrej sprzedaży najważniejsze jest opracowanie spójnej strategii, w której wykorzystamy zarówno stronę internetową, jak też sklep i media społecznościowe.
– Przy czym trzeba pamiętać, że te ostatnie to nie tylko Facebook – mówi Kamil Ciepieńko.
– Można przecież np. nagrać film o naszym produkcie i umieścić go na kanale YouTube, a potem ten film promować na stronie czy portalach.
Przykładowo w raporcie „Social Media 2012" przygotowanym przez Internet Standard omówiono najbardziej efektywne projekty marketingowe w branży motoryzacyjnej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta