Zamiast ośmiu litrów palił jedenaście
Nie można się domagać wymiany auta dlatego, że nie spala ono tyle, ile zapowiadała jego reklama
Czym innym jest gwarancja, a czym innym folder reklamowy przy zakupie auta. Przekonał się o tym Bernard W., przedsiębiorca transportowy z Opolszczyzny, którego auto spala o ponad jedną trzecią więcej, niż to podano w folderze (on sam twierdzi, że jeszcze więcej).
Bernard W. ma kilkanaście samochodów, a w 2007 r. kupił volkswagena crafter 35 (dostawczy), gdyż – jak zapewniał przed Sądem Najwyższym jego pełnomocnik, adwokat Ireneusz Gębosz – wielkość spalania miała dla niego największe znaczenie, bo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta