Wątpliwości wokół Facebooka
Reklamodawcy mają kłopot z oceną skuteczności kampanii na amerykańskim portalu
Facebook zbudował swój wart 3 mld dol. rocznie przemysł reklamowy, przekonując firmy zainteresowane promocją, by kupowały nowe formy reklamy, mające tworzyć szum wokół ich marek.
Jednak część firm o wysokich wydatkach na reklamę zastanawia się, czy faktycznie dostają to, za co płacą.
Pytania przed IPO
Według osób znających sprawę, wątpliwości te utrzymują się w chwili, gdy bankierzy i ewentualni inwestorzy podejmują decyzję, w jaki sposób wycenić wartość Facebooka w związku z pierwszą ofertą publiczną zaplanowaną na 18 maja.
Szefostwo Facebooka ma zacząć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta