Rosną obroty agencji mediowych
Budżety, którymi w 2011 r. agencje mediowe obracały na całym świecie na zlecenie reklamodawców, sięgnęły prawie 320 mld dol.
To oznacza, że mimo wciąż żywych w wielu rejonach świata kryzysowych nastrojów inwestycje firm w reklamę i promocje ciągle rosną. W ubiegłym roku zwiększyły się jednak mniej niż jeszcze rok wcześniej – o 9,2 proc., do 319,8 mld dol., przy 13,7-proc. wzroście w 2010 roku – wynika z najnowszego raportu podsumowującego branżę, opublikowanego przez organizację RECMA.
Podobnie jak rok wcześniej gros wszystkich tych budżetów – 286,2 mld dol. – zostało rozplanowane w mediach przez sieci domów mediowych należących do sześciu największych globalnych koncernów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta