Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną obroty agencji mediowych

23 lipca 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Starcom MediaVest utrzymał pozycję lidera
źródło: Rzeczpospolita
Starcom MediaVest utrzymał pozycję lidera

Budżety, którymi w 2011 r. agencje mediowe obracały na całym świecie na zlecenie reklamodawców, sięgnęły prawie 320 mld dol.

To oznacza, że mimo wciąż żywych w wielu rejonach świata kryzysowych nastrojów inwestycje firm w reklamę i promocje ciągle rosną. W ubiegłym roku zwiększyły się jednak mniej niż jeszcze rok wcześniej – o 9,2 proc., do 319,8 mld dol., przy 13,7-proc. wzroście w 2010 roku – wynika z najnowszego raportu podsumowującego branżę, opublikowanego przez organizację RECMA.

Podobnie jak rok wcześniej gros wszystkich tych budżetów – 286,2 mld dol. – zostało rozplanowane w mediach przez sieci domów mediowych należących do sześciu największych globalnych koncernów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9290

Wydanie: 9290

Spis treści
Zamów abonament