Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

FoodCare idzie po zyski z drinków

13 sierpnia 2012 | Ekonomia | BD
Sprzedaż będzie rosnąć
źródło: Rzeczpospolita
Sprzedaż będzie rosnąć

Właściciel marek Frugo i Black wchodzi na rynek drinków gotowych do spożycia, tzw. RTD. Chce w trzy lata zostać jego liderem

O ponad 30 proc. zwiększyły się w ubiegłym roku wydatki Polaków na RTD, czyli drinki gotowe do spożycia. W tak szybkim tempie nie rosła w ostatnim czasie sprzedaż żadnego z alkoholi. Rozwijający się rynek przyciąga kolejnych chętnych. Na debiut na nim zdecydowała się też, z marką Buddha Drink, firma FoodCare. Powstał on na bazie czarnego napoju Frugo....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9308

Wydanie: 9308

Spis treści
Zamów abonament