FoodCare idzie po zyski z drinków
Właściciel marek Frugo i Black wchodzi na rynek drinków gotowych do spożycia, tzw. RTD. Chce w trzy lata zostać jego liderem
O ponad 30 proc. zwiększyły się w ubiegłym roku wydatki Polaków na RTD, czyli drinki gotowe do spożycia. W tak szybkim tempie nie rosła w ostatnim czasie sprzedaż żadnego z alkoholi. Rozwijający się rynek przyciąga kolejnych chętnych. Na debiut na nim zdecydowała się też, z marką Buddha Drink, firma FoodCare. Powstał on na bazie czarnego napoju Frugo....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta