Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie będziemy się już potykać o promocje i happy hours

02 października 2012 | Życie Warszawy | Robert Biskupski
Stojaki reklamowe są zmorą stołecznych ulic
autor zdjęcia: Michał Cessanis
źródło: Rzeczpospolita
Stojaki reklamowe są zmorą stołecznych ulic

Zarząd Dróg Miejskich wypowiada wojnę „potykaczom”, czyli nielegalnym tablicom reklamowym stojącym przed restauracjami i sklepami

Chodzi o stojaki, na których zazwyczaj kredą wypisane są promocje w pobliskim sklepie czy barze. W ostatnim czasie na ulicach Warszawy pojawia się ich coraz więcej. Dowiadujemy się z nich, jak wysoka jest wygrana w lotto, o której godzinie zapłacimy mniej za piwo i ile kosztują pomidory w warzywniaku.

– Aby ustawić taką reklamę w pasie drogowym, a przecież chodnik należy do tego pasa, trzeba mieć zezwolenie – mówi rzeczniczka ZDM Karolina Gałecka. – My takich zezwoleń nie wydajemy, tablice są ustawiane bezprawnie.

Jak tłumaczą urzędnicy, „potykacze" odwracają uwagę kierowców, przez co może dojść do niebezpiecznych sytuacji na drogach. Często też utrudniają przejście matkom z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9350

Wydanie: 9350

Spis treści
Zamów abonament