Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy wabią operatorów

02 października 2012 | Ekonomia | Łukasz Dec
Segment usług komórkowych dla firm nie rośnie w Polsce szybciej niż rynek detaliczny
źródło: Rzeczpospolita
Segment usług komórkowych dla firm nie rośnie w Polsce szybciej niż rynek detaliczny

Zaostrza się walka sieci komórkowych o klientów, którzy prowadzą drobny biznes

Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała o dokooptowaniu do zarządu członka odpowiedzialnego za segment usług dla firm. Do tej pory podlegał jednej osobie razem z usługami dla klientów indywidualnych. Reorganizacja zarządu oznacza również reorganizację firmy.

– Nowo powstały pion usług dla firm jest zgodny z globalną strategią Deutsche Telekomu, a Polska jest kolejnym krajem, w którym został on utworzony – podkreśla Grzegorz Bors, który właśnie podzielił się kompetencjami w zarządzie PTC z Igorem Matejovem.

Najwięcej przychodów z małych firm

Strategia PTC ma więc genezę globalną, ale wpisuje się w lokalne uwarunkowania. Segment usług dla firm to dla operatorów lukratywny kawałek rynku. Można szacować, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9350

Wydanie: 9350

Spis treści
Zamów abonament