Tyson posłał rywala na deski
Postawienie na byłego boksera okazało się strzałem w dziesiątkę – ocenia założyciel koncernu spożywczego FoodCare w rozmowie z Katarzyną Kucharczyk
Jak radzi sobie marka Black?
Jesteśmy na pierwszym miejscu z 20-proc. udziałem rynkowym. Za nami jest Maspex, który ma 14 proc., a trzecią pozycję zajmuje Red Bull z 12 proc. rynku.
Wprowadzacie na rynek nowy napój – Black Sex Energy. Na jakim etapie jest ten proces?
Napój został już wprowadzony do naszego pierwszego klienta – sieci sklepów Żabka. Przez dwa tygodnie będzie on miał na niego wyłączność. Myślę, że pomysł jest bardzo trafiony i że dane dotyczące sprzedaży wkrótce to pokażą.
Z mojej perspektywy teraz kryzysu na rynku napojów nie widać i nie spodziewam się go w przyszłości
Podobno będziecie mocno promować ten napój?
Tak, szykujemy sporą kampanię reklamową – również telewizyjną.
Ile zamierzacie na nią wydać?
Nie mogę ujawniać konkretnych wartości.
Konkurencja na rynku napojów energetycznych jest ostra. Ile udziałów będziecie mieć za kilka miesięcy?
Notujemy wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych z miesiąca na miesiąc. Sądzę, że na koniec tego roku możemy dojść do 25 proc.
Kosztem których marek?
Przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta