Mało teorii, dużo ćwiczeń
Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training, członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami
Które szkolenia poleca pan dziś przedsiębiorstwom?
Najbardziej popularne są szkolenia przywódcze, bowiem skuteczny lider jest w stanie przeprowadzić firmę przez zawieruchę rynkową. Przedsiębiorstwa nie zapominają także o szkoleniu swoich sił sprzedażowych. Tego typu kursy są dziś niezbędne. Jeżeli korporacje nie byłyby przekonane, że szkolenia przynoszą efekty, nie wydawałyby na nie pieniędzy i to w tak trudnych czasach. Do listy przydatnych szkoleń dołożyłbym jeszcze kursy dotyczące budowania strategii, bo to jest niezwykle istotne dla funkcjonowania firmy. To takie drogowskazy pokazujące dokąd idziemy w tym roku, a gdzie chcemy być za pięć czy piętnaście lat. Choć trudno to sobie wyobrazić, to wiele, zwłaszcza małych przedsiębiorstw, działa bez jakiejkolwiek strategii. Z miesiąca na miesiąc. Od faktury do faktury. Ważne są też szkolenia wzmacniające kreatywność, nastawione na innowacje. Tego można się nauczyć. Mamy dostęp do znakomitych narzędzi pomagających w kształceniu kreatywności. A ta umiejętność jest niezbędna, by móc konkurować na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta