Wedel zapowiada walkę o powrót na pozycję lidera rynku
Sytuacja w branży jest coraz trudniejsza. Rynek rośnie wolno, a konsumenci zaciskają pasa. Wedel utracił pozycję lidera, ale broni nie składa
– Rzeczywiście, straciliśmy pozycję lidera rynku wyrobów czekoladowych. Nadal dominujemy w segmencie pianek w czekoladzie oraz tabliczek czekoladowych – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik komunikacji Lotte Wedel. W tym pierwszym segmencie firma ma 62,7 proc. udziałów, a w drugim – 20,7 proc. W całym rynku produktów czekoladowych od stycznia do sierpnia jej udział wynosił 12,7 proc. wartościowo i 12,3 proc. ilościowo.
Wedla wyprzedził Kraft. – Średni wartościowy udział Kraft Foods w polskim rynku słodyczy od początku roku wynosi 15,4 proc.,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta