Najbardziej cenne gwiazdy
Magda Gessler okazała się telewizyjną lokomotywą reklamową numer jeden 2012 roku.
Według najnowszego rankingu domu mediowego PanMedia Western znana restauratorka jest telewizyjną celebrytką, która przyciągnęła najwyższe wpływy reklamowe – 131,6 mln zł. – Wynika to m.in. z dość dużej liczby bloków oraz spotów reklamowych, które zostały wyemitowane – przy „Kuchennych rewolucjach" pokazano ponad 5,8 tys. reklam. Druga przyczyna sukcesu tego programu tkwi w dobrym czasie emisji w tzw. prime time (najlepszy czas oglądalności – red.) – komentuje Michał Bakalarczyk z PanMedia Western. W ubiegłorocznym zestawieniu program Magdy Gessler uplasował się dopiero na 7. pozycji.
TVN przygotowuje już siódmą edycję programu, który udanie wstrzelił się w rozwijającą się teraz mocno w Polsce modę na tematykę kulinarną. Program od pierwszej edycji utrzymuje średnią widownię przekraczającą 2,3 mln. Każdy odcinek ostatniej, szóstej edycji oglądało według danych Nielsen Audience Measurement 2,62 mln widzów.
Drugą najbardziej dochodową celebrytką, podobnie jak rok temu, była także gwiazda TVN – Ewa Drzyzga i jej istniejący od dwunastu lat talk-show „Rozmowy w toku". Do połowy grudnia przyciągnęła do TVN 101,9 mln zł cennikowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta