Alma najlepiej znana w Internecie
E-sklep sieci delikatesów zdecydowanie wygrywa pod względem znajomości marki wśród internautów
Według danych firmy Euromonitor International Polacy w tym roku wydadzą na zakupy spożywcze w Internecie już ponad 515 mln zł, 16 proc. więcej niż w 2012 r. To jedna z najszybciej rosnących kategorii e-handlu. W 2017 r. jej wartość ma sięgnąć już 1,1 mld zł.
Usługa ta świadczona jest głównie w największych miastach. – Polacy coraz bardziej doceniają wygodę zakupów spożywczych dokonywanych za pośrednictwem sieci, ale wciąż część konsumentów podchodzi do nich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta