Esemesowe pułapki organizatorów loterii
Sugerowanie w reklamie konkursu, że każdy los wygrywa, jest zakazane, gdy jest to niezgodne z prawdą. Takie działanie wprowadza bowiem w błąd i może negatywnie wpływać na decyzje podejmowane przez adresatów ofert
Dwóch przedsiębiorców organizowało konkursy, w których wystarczyło wysłać krótką informację tekstową (SMS), aby walczyć o nagrody. Stosowane przez nich praktyki, w tym regulaminy konkursów oraz treść przekazywanych konsumentom informacji, stały się przedmiotem zainteresowania urzędu antymonopolowego.
W wyniku wszczętych postępowań postawione zostały zarzuty stosowania niedozwolonych, względem najsłabszych uczestników rynku, praktyk. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta