Nie jest darmową usługą taka, za którą wcześniej czy później trzeba zapłacić
Darmowy lunch nie istnieje. Ostatecznie zawsze ktoś wystawi za niego rachunek, a ktoś będzie musiał za niego zapłacić. Pytanie tylko, kto: firma czy konsument? Czasem zdarza się bowiem, że firmy kuszą ofertami testowania pewnych wyrobów lub usług za darmo. I nie ma w tym nic złego, o ile w takim wypadku to testowanie rzeczywiście odbywa się nieodpłatnie.
W przeciwnym razie, wysyłając tego typu komunikat, a w praktyce postępując inaczej, firma narusza interesy konsumentów, wprowadzając ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta