Globalne wpływy z internetowego wideo skoczyły o 60 procent
Według firmy badawczej ABI Research w ubiegłym roku przychody takich serwisów sięgnęły 8 miliardów dolarów. I wciąż dynamicznie rosną
W 2015 roku łączne globalne wpływy takich firm jak Netflix, Hulu i usług takich jak Apple TV czy serwis z wideo internetowym Amazona, sięgną już 20 mld dol. – przewiduje firma badawcza ABI Research.
Tylko w ubiegłym roku w Ameryce Płn., Europie i rejonie Azji i Pacyfiku wpływy z takich usług były o połowę większe niż rok wcześniej.
– Migracja widzów do cyfrowych treści w serwisach OTT (skrót od „over the top" – tak określa się witryny oferujące filmy i programy w Internecie) nasila się, głównie z uwagi na to, że przekonują się do nich właściciele treści – komentuje w raporcie Michael Inouye, starszy analityk ABI Research.
Nadawcy niechętni własnym serwisom
Jeśli producenci filmów i seriali zaczną masowo przekonywać się do takiej formy dystrybucji, może to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta