Reklama mobilna nad Wisłą raczkuje
Polski rynek reklamy mobilnej wciąż poniżej średniej w regionie – podaje raport Gemiusa.
Zaledwie 1,6 proc. wszystkich kampanii reklamowych online w Polsce w ostatnich trzech miesiącach 2012 roku stanowiły reklamy mobilne. To niemal o połowę mniej niż średnia dla naszego regionu. Dane te pochodzą z raportu Gemiusa „AdMonitor" obejmującego 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Kierunkiem, w który spogląda teraz cała branża technologiczna, jest segment urządzeń mobilnych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta