Czy przekazanie próbek jest działaniem reklamowym
- Jako producenci odzieży roboczej dostarczamy firmom ubrania dostosowane do różnych warunków pracy. Ze względu na specyficzne wymogi naszych klientów przekazujemy im kilka sztuk odzieży roboczej w celu przetestowania, czy spełniają one określone parametry
Czy w związku z tym, że odzież zawsze jest przekazywana do konkretnych partnerów biznesowych, istnieje ryzyko, że koszt przekazywanej odzieży zostanie uznany za wydatek reprezentacyjny, a nie reklamowy? – pyta czytelnik.
Wydanie próbek towarów kontrahentom ma na celu popularyzację danego towaru i zachęcenie potencjalnych nabywców do jego zakupu. Przekazywanie próbek produkowanych (czy też dystrybuowanych) towarów powinno być postrzegane jako działanie o charakterze reklamowym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta