Alma nie zamierza zwalniać tempa rozwoju
Handel. Sieć delikatesów chce się mocno rozrosnąć. Jeszcze przez kilka lat nie będzie płacić dywidendy.
Alma, która ma w Polsce 46 sklepów, ocenia, że jest dla niej jeszcze dużo miejsca na rynku. – Oceniam, że tylko w samej Warszawie moglibyśmy mieć docelowo 30–40 placówek – mówi Jerzy Mazgaj, prezes i największy akcjonariusz Almy. Dodaje, że jeszcze przez kilka lat spółka nie zamierza płacić dywidendy. – To etap dynamicznego rozwoju naszego biznesu i na tym chcemy się skoncentrować – podkreśla.
W ubiegłym roku Almie sprzyjało otoczenie rynkowe. Dzięki upadłości Bomi spółce Mazgaja udało się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta