Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czego wymagają pracodawcy

31 stycznia 2014 | Leasing
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Izabela Surmacz, trener, konsultant rekrutacji, doradca kariery, Biuro Karier Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.

Czego może oczekiwać pracodawca, który płaci za szkolenia swojego pracownika?

Izabela Surmacz: Szkolenia opłacane przez pracodawcę powinny być powiązane z realizacją celów biznesowych firmy. Mogą więc dotyczyć aktualnych potrzeb, uzupełnienia umiejętności i wiedzy pracowników, a także odnosić się do przyszłych planów, wyzwań, zmian czy dotyczyć nowych regulacji prawnych. Jeśli szkolenie proponowane jest przez pracodawcę, to zazwyczaj celem jest rozwiązanie jakiegoś problemu, który został zauważony. Może on dotyczyć pracy jednej osoby, całego zespołu lub ogólnie organizacji. Bardzo ważną funkcją szkoleń jest również zaspokojenie potrzeb samorealizacji pracowników i budowania ścieżki rozwoju zawodowego. Szkolenie często jest formą nagrody i wyróżnienia, co w tym przypadku pełni również funkcję motywacyjną. W związku z różnorodnością szkoleń, jakie są na rynku, ważne jest, aby zarówno pracodawca, jak i pracownik precyzyjnie poznali wzajemne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9752

Wydanie: 9752

Spis treści
Zamów abonament