Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeśli w eWUŚ są błędne dane, pacjent powinien wyjaśnić sprawę w NFZ

31 stycznia 2014 | Prawo | Katarzyna Nowosielska
Anna Kozdra
źródło: materiały prasowe
Anna Kozdra

Rozmowa: Anna Kozdra, p.o. naczelnika małopolska oddziału NFZ

Rz: Dlaczego pacjent może widnieć w eWUŚ jako nieubezpieczony?

Anna Kozdra: Gdy ma prawo do bezpłatnego leczenia, a system eWUŚ tego nie potwierdza, jest to najczęściej związane z tym, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie przesłał nam informacji dotyczącej ubezpieczenia. Z drugiej strony może się zdarzyć i tak, że ktoś nieskutecznie zgłosił członka rodziny do ubezpieczenia. Zainteresowany może tę sprawę wyjaśnić w siedzibie oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia lub jego delegaturach, składając stosowne pismo. Jeśli zdecyduje się na drogę elektroniczną, to jedynie poprzez platformę ePUAP (elektroniczna platforma usług administracji publicznej). Tylko wówczas możliwe jest wiarygodne potwierdzanie tożsamości w elektronicznych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9752

Wydanie: 9752

Spis treści
Zamów abonament