Spot orężem w walce związkowej
Na antykampanii do europarlamentu „S" chce umocnić swoją pozycję i zdobyć nowych członków.
Związkowcy z „Solidarności" konsekwentnie budują wizerunek nowoczesnej organizacji. Coraz rzadziej walczą na ulicach, rezygnują z palenia opon, a coraz częściej prowadzą profesjonalnie przygotowane kampanie społeczne.
– Są one co prawda tak samo drogie jak zorganizowanie manifestacji, ale dają zdecydowanie lepsze efekty – mówi nam jeden z działaczy.
Wygrali na Syzyfie
Tej wiosny działania związkowców będą się ogniskować wokół wyborów do europarlamentu. W maju ruszy kampania, w czasie której „S" zamierza piętnować tych kandydatów, którzy w obecnym Sejmie głosowali za wydłużeniem wieku emerytalnego, uelastycznieniem czasu pracy i odrzuceniem wniosku o referendum w sprawie podniesienia wieku emerytalnego.
– Obecnie politycy liczą się tylko z szefami swoich partii, którzy decydują,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta