Festiwalowe lato biznesu
Marketing | Firmy wspierają większość imprez, ale i szukają nowych pomysłów na sponsoring
Anita Błaszczak
Nawet sto firm może w tym roku uczestniczyć w rozpoczynającym się dziś młodzieżowym festiwalu muzycznym Przystanek Woodstock. Oficjalnych sponsorów i partnerów jest ok. dwudziestu, ale jak wyjaśnia Krzysztof Dobiess, rzecznik Fundacji WOŚP, organizatora imprezy, oprócz nich są dziesiątki firm, które zjawią się w pasażu handlowym albo włączą w spotkania i warsztaty Akademii Sztuk Przepięknych.
Przystanek Woodstock to tylko jeden z wielu festiwali, na których latem Polacy mogą się bawić dzięki wsparciu biznesowych sponsorów.
50 mln dolarów
Podczas niektórych imprez trudno nie zauważyć wkładu firm, skoro nazwa głównego sponsora pojawia się w nazwie festiwalu. Choćby tak jak w przypadku trwającej właśnie imprezy Żywiec Męskie Granie, czerwcowego Orange Warsaw Festival czy organizowanego na przełomie lipca i sierpnia Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty albo sierpniowego Tauron Nowa Muzyka w Katowicach.
– Podstawowy obszar działania Grupy Tauron to południowa Polska, dlatego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta