W sklepach już widać efekty akcji #jedzjabłka
W Polsce szybko rośnie sprzedaż jabłek i cydru, choć sieci dopiero zaczynają specjalne akcje zainspirowane internetową kampanią społeczną.
Gołym okiem widać zmiany w sklepach, odkąd rozwinęła się w polskim internecie oddolna akcja, by jeść polskie owoce, skoro nie chce ich kupować Rosja (embargo na nie działa już od 1 sierpnia). Cydr nagle pojawił się w wielu sieciach w najbardziej eksponowanych miejscach, a to dopiero początek.
Na promocję jabłek postawił Lidl, który po starcie akcji #jedzjabłka zauważył wzrost ich sprzedaży. Firma wczoraj rozpoczęła także specjalną promocję – z jej powodu zamówiła kilka razy więcej jabłek niż zwykle. – Cena będzie niższa o 25 proc. Przygotowaliśmy spoty reklamowe radiowe i telewizyjne, przez które będziemy zachęcać do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta