Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kiedy trzeba przyjąć zwrot towaru przecenionego

14 sierpnia 2014 | Dobra Firma | DP

Klientka złożyła reklamację bluzki, którą kupiła w ramach przecen posezonowych. Jako podstawę reklamacji podaje dwie wyrwane napy. Czy muszę przyjąć taką reklamację, skoro towar został sprzedany po obniżonej cenie?

Możliwość składania reklamacji towaru sprzedawanego po obniżonej cenie zależy od tego, jakie były przyczyny przeceny. Jeżeli cena towaru była obniżona z powodu sezonowej wyprzedaży artykułów pełnowartościowych, gdy obniżka spowodowana była tym, że towary trudno było zbyć – klientom przy reklamacji przysługują takie same prawa jak wtedy, gdy kupują oni artykuły nieprzecenione....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9915

Wydanie: 9915

Spis treści
Zamów abonament