Kiedy trzeba przyjąć zwrot towaru przecenionego
Klientka złożyła reklamację bluzki, którą kupiła w ramach przecen posezonowych. Jako podstawę reklamacji podaje dwie wyrwane napy. Czy muszę przyjąć taką reklamację, skoro towar został sprzedany po obniżonej cenie?
Możliwość składania reklamacji towaru sprzedawanego po obniżonej cenie zależy od tego, jakie były przyczyny przeceny. Jeżeli cena towaru była obniżona z powodu sezonowej wyprzedaży artykułów pełnowartościowych, gdy obniżka spowodowana była tym, że towary trudno było zbyć – klientom przy reklamacji przysługują takie same prawa jak wtedy, gdy kupują oni artykuły nieprzecenione....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta