Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Młode marki znów zawalczą o 400 tys. zł

18 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Już po raz czwarty dynamiczne polskie brandy będą mogły się pochwalić swoim sukcesem.

Anita Błaszczak

Polskie marki nie mają łatwego życia. Nie dość, że zwykle nie mogą liczyć na tak silne wsparcie reklamowe jak globalne brandy, to w dodatku krajowe pochodzenie nie zawsze bywa atutem dla polskiego konsumenta. Jak wynika z niedawnego raportu Grupy On Board, o ile jeszcze może ono pomóc w przypadku artykułów spożywczych – gdzie 41 proc. ankietowanych Polaków docenia rodzime pochodzenie produktu, o tyle przy innych zakupach bywa obciążeniem.

Co wybiera Polak

Przy wyborze odzieży polskość jako jeden z czynników wyboru wskazuje 15...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9917

Wydanie: 9917

Spis treści
Zamów abonament