Młode marki znów zawalczą o 400 tys. zł
Już po raz czwarty dynamiczne polskie brandy będą mogły się pochwalić swoim sukcesem.
Anita Błaszczak
Polskie marki nie mają łatwego życia. Nie dość, że zwykle nie mogą liczyć na tak silne wsparcie reklamowe jak globalne brandy, to w dodatku krajowe pochodzenie nie zawsze bywa atutem dla polskiego konsumenta. Jak wynika z niedawnego raportu Grupy On Board, o ile jeszcze może ono pomóc w przypadku artykułów spożywczych – gdzie 41 proc. ankietowanych Polaków docenia rodzime pochodzenie produktu, o tyle przy innych zakupach bywa obciążeniem.
Co wybiera Polak
Przy wyborze odzieży polskość jako jeden z czynników wyboru wskazuje 15...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta