Przedsiębiorca też musi uważać na telemarketera
Firma nie może się bronić jak konsument, ale nie jest skazana na płacenie za usługę, której nie zamawiała.
Przedsiębiorcy, tak jak konsumenci, wpadają w sidła firm, które naciągają na swoje usługi. Później wmawiają im, że zamówili coś, czego w ogóle nie chcieli.
W takiej sytuacji znalazła się nasza czytelniczka, która prowadzi niewielką firmę. Odebrała telefon na lotnisku. Telemarketer zaznaczył, że rozmowa jest nagrywana, i w skrócie przedstawił propozycję. Czytelniczka spieszyła się na samolot. Telemarketer nie dawał za wygraną. Oferował dostęp do serwisu internetowego. Przekonywał, że przez dwa tygodnie można wypróbować usługę za darmo, a dopiero później można...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta