Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przedsiębiorca też musi uważać na telemarketera

18 sierpnia 2014 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Firma nie może się bronić jak konsument, ale nie jest skazana na płacenie za usługę, której nie zamawiała.

Przedsiębiorcy, tak jak konsumenci, wpadają w sidła firm, które naciągają na swoje usługi. Później wmawiają im, że zamówili coś, czego w ogóle nie chcieli.

W takiej sytuacji znalazła się nasza czytelniczka, która prowadzi niewielką firmę. Odebrała telefon na lotnisku. Telemarketer zaznaczył, że rozmowa jest nagrywana, i w skrócie przedstawił propozycję. Czytelniczka spieszyła się na samolot. Telemarketer nie dawał za wygraną. Oferował dostęp do serwisu internetowego. Przekonywał, że przez dwa tygodnie można wypróbować usługę za darmo, a dopiero później można...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9917

Wydanie: 9917

Spis treści
Zamów abonament