Dzięki wyborom outdoory łapią drugi oddech
MarketinG | 14 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami w 2014 r.
Urszula Zielińska
Przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na nośnikach ulicznych wyniosły w ubiegłym roku 448,53 mln zł, co oznacza, że pierwszy raz od kilku lat branża mogła mówić o stabilizacji wpływów – wynika z najnowszego zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takich przedsiębiorców, jak AMS, Stroer czy Clear Channel.
Jeszcze w 2008 r. przychody branży reklamy zewnętrznej (ang. out of home) wyniosły blisko 670 mln zł. Od tamtej pory straciły ponad jedną trzecią. Po latach spadku w 2013 r. zanotowały 448,6 mln zł wpływów.
Cięcia budżetów widać było u wszystkich najważniejszych klientów firm outdoorowych. Najsilniejsze w przypadku telekomów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta