Branża reklamowa przeciwko opóźnieniom
Wielka firma zaproponowała 150-dniowy termin płatności.
magdalena lemańska
Wielcy reklamodawcy coraz powszechniej wybierają do obsługi budżetów reklamowych tylko te domy mediowe, które zgadzają się podpisać umowy odraczające terminy płatności nawet o kilka miesięcy, choć standardem pozwalającym zleceniobiorcom prowadzić działalność bez przeszkód jest 30-dniowy termin płatności.
Temat powrócił z zakończonym niedawno przetargiem kosmetycznej firmy Coty, której budżety obsługiwać będzie teraz na całym świecie dom mediowy ZenithOptimedia. W branży huczy, że Coty wpisało do warunków konkursu aż 150-dniowe terminy płatności. Anna Czajkowska, rzeczniczka ZO w Polsce, nie chce komentować tej informacji, nie odniosło się niej także Coty.
Kłopoty trwają
– Płatności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta