Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najlepsza reklama to zadowolony klient

05 sierpnia 2015 | Rzecz o prawie | Jerzy Naumann
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa

Młodzi prawnicy, którzy chcą założyć kancelarię, powinni zacząć od szukania kolegów 
i koleżanek, by podzielić się z nimi kosztami 
– radzi adwokat.

Rz: W jaki sposób młody prawnik może dziś odnieść sukces na rynku?

Jerzy Naumann, adwokat: Powinien się wykazać kompetencjami wyższymi niż przeciętne. Musi też sprawić, by wiedza o nich dotarła do potencjalnych klientów.

Jak to zrobić?

Pomocne mogą się okazać publikacje w gazetach. Ważne jest, by były czytane nie tylko przez innych prawników. Oczywiście artykuły w stricte branżowych gazetach pozwalają budować prestiż środowiskowy, jednak mniej wpływają na kontakty z klientami. Nie jest jednak łatwo dostać się na łamy poważnych pism. Dlatego warto też pomyśleć o blogu, na którym można dzielić się swoją wiedzą. Jeśli ktoś, szukając rozwiązania swojego problemu w internecie, trafi na naszą publikację, to jest duża szansa, że zwróci się do nas po bardziej zaawansowaną pomoc.

W jaki jeszcze sposób młody prawnik może starać się o zdobycie klientów?

Jestem przeciwnikiem zezwolenia adwokatom na reklamowanie się. Młodzi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10210

Wydanie: 10210

Spis treści
Zamów abonament