Po karmę do internetu
Rośnie sprzedaż żywności dla pupili. Coraz więcej wydajemy na nią w sieci.
Beata Drewnowska
– W I kwartale 2016 r. planujemy zadebiutować w Rosji – mówi „Rzeczpospolitej" Marek Batko, właściciel firmy KrakVet, wicelidera europejskiego rynku internetowej sprzedaży produktów dla zwierząt domowych i gracza numer jeden w Polsce.
Wygoda ma znaczenie
Będzie to najprawdopodobniej 22. rynek europejski, na który wejdzie krakowska firma, znana za sprawą marki Zoofast. W I połowie 2015 r. do krajów, gdzie handluje, dołączyły Portugalia, Szwecja, Grecja, Chorwacja i Irlandia.
– Jeszcze w tym roku chcielibyśmy wejść do Norwegii i Słowenii – zapowiada Piotr Więcek, dyrektor generalny KrakVetu. – Pracujemy także nad Litwą, gdzie być może uda się nam rozpocząć sprzedaż na przełomie lat 2015 i 2016.
W 2015 r. przychody KrakVetu sięgną 200 mln zł i będą o blisko 50 proc. wyższe niż rok wcześniej. Plan minimum na 2016 r. to 260 mln zł. Wzrost jest nie tylko efektem ekspansji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta