Cafardini stawia na indywidualizm
Firma szyjąca ubrania na miarę dla mężczyzn widzi duży potencjał rozwoju nie tylko w Polsce.
Maciej Rudke
– Wierzymy w zasadniczą różnicę między wartościowym ubieraniem mężczyzn a czystą sprzedażą garniturów gotowych. Istotna jest dla nas bardzo indywidualna usługa dopasowania ubrania do konkretnego człowieka, a nie jak ma to miejsce w sklepach z gotowymi garniturami – dopasowania człowieka do tego, co akurat jest modne lub po prostu na stanie magazynowym danego sklepu – mówi Marta Stefańczyk, prezes Cafardini.
Na miarę
Założona przez nią w 2005 r. firma od początku koncentruje się na obsłudze klienta szukającego indywidualnych rozwiązań dotyczących garderoby. – Wtedy zainteresowanie męskim krawiectwem miarowym (Made to Measure) w Polsce praktycznie nie istniało – wspomina Stefańczyk. Dodaje, że w ostatnich latach firma odnotowuje duży wzrost zainteresowania swoimi usługami. Widać to także po liczbie nowo powstających zakładów, oferujących szycie na miarę (więcej w ramce).
Marta Stefańczyk przekonuje, że od samego początku celem firmy jest jak najlepsza obsługa i produkt. – Dlatego oferujemy jedynie szyte w Polsce garnitury męskie z najlepszej jakości tkanin...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta