Męska odzież daje coraz więcej zarobić
Vistula i Bytom, jedni z liderów polskiego rynku męskiej odzieży formalnej, zwiększają przychody i otwierają kolejne sklepy.
Obie firmy kontynuują dobrą passę z 2015 roku. Vistula po dwóch miesiącach nowego roku zwiększyła przychody swojego segmentu odzieżowego o 18 proc., do 42,4 mln zł, zaś jubilerskiego (marka W.Kruk) o 22 proc., do 32,5 mln zł. Bytom jeszcze szybciej poprawia sprzedaż – po dwóch miesiącach urosła ona o 35 proc., do 20,4 mln zł, choć trzeba wziąć pod uwagę, że jego powierzchnia handlowa rośnie szybciej (25 proc.) niż w Vistuli (6 proc.).
Firmy planują dalszy rozwój polegający na otwieraniu nowych i powiększaniu już istniejących sklepów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta