Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Męska odzież daje coraz więcej zarobić

10 marca 2016 | Ekonomia
Vistula wciąż jest największym graczem
źródło: Rzeczpospolita
Vistula wciąż jest największym graczem

Vistula i Bytom, jedni 
z liderów polskiego rynku męskiej odzieży formalnej, zwiększają przychody 
i otwierają kolejne sklepy.

Obie firmy kontynuują dobrą passę z 2015 roku. Vistula po dwóch miesiącach nowego roku zwiększyła przychody swojego segmentu odzieżowego o 18 proc., do 42,4 mln zł, zaś jubilerskiego (marka W.Kruk) o 22 proc., do 32,5 mln zł. Bytom jeszcze szybciej poprawia sprzedaż – po dwóch miesiącach urosła ona o 35 proc., do 20,4 mln zł, choć trzeba wziąć pod uwagę, że jego powierzchnia handlowa rośnie szybciej (25 proc.) niż w Vistuli (6 proc.).

Firmy planują dalszy rozwój polegający na otwieraniu nowych i powiększaniu już istniejących sklepów....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10391

Wydanie: 10391

Spis treści
Zamów abonament