Polski rynek jest ciasny. Stawiamy na eksport
Rozmowa | Magdalena Piestrzyńska-Książek , wiceprezes firmy Majami
Rz: Dokąd firma eksportuje swój sztandarowy produkt, jakim są popularne krówki?
Magdalena Piestrzyńska-Książek: Praktycznie pokrytą mamy całą Europę, w tym Skandynawię, ale także m.in. Chiny, Japonię. Łatwiej byłoby mi wyliczyć, gdzie nie eksportujemy, bo 80 proc. naszej produkcji trafia na rynki zagraniczne. Krówka jest o tyle wdzięcznym produktem, że ma długi okres do spożycia, co pozwala nam na wysyłkę na dalekie rynki.
Co doradziłaby pani przedsiębiorcom dopiero wchodzącym na nowe rynki?
To proces długotrwały i pracochłonny. Najpierw trzeba opracować strategię, poznać rynek, a dopiero...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta