Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski rynek jest ciasny. Stawiamy na eksport

25 marca 2016 | Ekonomia
Fot. Krzysztof Durmaj
źródło: materiały prasowe
Fot. Krzysztof Durmaj

Rozmowa | 
Magdalena 
Piestrzyńska-Książek

, wiceprezes firmy Majami

Rz: Dokąd firma eksportuje swój sztandarowy produkt, jakim są popularne krówki?

Magdalena Piestrzyńska-Książek: Praktycznie pokrytą mamy całą Europę, w tym Skandynawię, ale także m.in. Chiny, Japonię. Łatwiej byłoby mi wyliczyć, gdzie nie eksportujemy, bo 80 proc. naszej produkcji trafia na rynki zagraniczne. Krówka jest o tyle wdzięcznym produktem, że ma długi okres do spożycia, co pozwala nam na wysyłkę na dalekie rynki.

Co doradziłaby pani przedsiębiorcom dopiero wchodzącym na nowe rynki?

To proces długotrwały i pracochłonny. Najpierw trzeba opracować strategię, poznać rynek, a dopiero...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10404

Wydanie: 10404

Spis treści
Zamów abonament