Podkarpacki Leżajsk liczy na modę na niszowe piwa
Grupa Żywiec nie zamknie browaru w Leżajsku. Jego flagowa marka ponownie powalczy o krajowy rynek – ustaliła „Rzeczpospolita".
– Wypracowaliśmy rozwiązania, które pozwalają browarowi w Leżajsku wykorzystać moce i działać dalej – mówi Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec. – Produkcja już się tam zwiększyła ze względu na wyższą sprzedaż grupy w 2015 r. i oczekujemy, że będzie nadal rosnąć za sprawą ponownego wprowadzenia na rynek marki Leżajsk.
Piwo to – popularne szczególnie w latach 80. i 90. XX wieku – sprzedawane było głównie na Podkarpaciu. Oferowała je także sieć Biedronka. Marka nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta