Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzeba płacić, nawet jeśli się nie używa

09 czerwca 2016 | Moje pieniądze

Opłaty za konto i kartę

Janina Blikowska

Nawet jeśli klient nie korzysta z założonego konta czy otrzymanej karty, nie znaczy, że bank nie naliczy mu opłat.

– Trzeba wypowiedzieć pisemnie umowę. Dopiero po jej rozwiązaniu przestaniemy pobierać opłaty – tłumaczą bankowcy. Ważne jest, by podpis na wypowiedzeniu był taki sam jak ten złożony w banku.

Nasz czytelnik założył w ubiegłym roku lokatę. Bank wymagał też otworzenia konta osobistego i wydał do niego kartę. Klient nie płacił za plastik, ponieważ spełniał warunki uprawniające do zwolnienia z kosztów.

– Kiedy lokata wygasła, uznałem, że zarówno konto, jak i karta nie są mi potrzebne. Zamknąłem rachunek, ale po kilku miesiącach bank przysłał mi nową kartę, a po kilku następnych wezwanie do zapłaty za nią –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10466

Wydanie: 10466

Spis treści
Zamów abonament