Walka o klientów nie tylko cenami
Sklepy coraz mocniej starają się rozbudowywać ofertę usług dodatkowych – gastronomicznych czy finansowych.
piotr mazurkiewicz
Ponieważ klienci regularnie zmieniają zwyczaje zakupowe, sklepy są zmuszone do ciągłego poszukiwania nowych sposobów na zwrócenie ich uwagi. Są też atrakcyjnym miejscem na sprzedaż różnych ofert – sklepy największych sieci dziennie odwiedza po kilka milionów Polaków.
Wypłata w sklepie
Dlatego przy okazji zakupów można skorzystać z coraz szerszej oferty usług – od gastronomii, przez np. sprzedaż ofert turystycznych czy opcję odbioru zakupów internetowych. Najdynamiczniej rośnie jednak segment usług finansowych – to już nie tylko kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe czy karty kredytowe, ale też ubezpieczenia....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta