Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znane marki nie dają rady w sieci

12 lipca 2017 | Ekonomia
Znaczenie sprzedaży w kanale internetowym będzie systematycznie i dynamicznie rosnąć
źródło: Rzeczpospolita
Znaczenie sprzedaży w kanale internetowym będzie systematycznie i dynamicznie rosnąć

handel | Abercrombie & Fitch może być kolejną dużą firmą odzieżową w USA, która nie radząc sobie z internetową konkurencją, ogłosi upadłość. piotr mazurkiewicz

Kultowa marka Abercrombie & Fitch podała, że rozmowy o pozyskaniu inwestora zostały zerwane. Według informacji agencji Reuters najbliżej ich sfinalizowania był fundusz Sycamore Partners, choć spekulowano też o branżowych chętnych, np. American Eagle.

Klient woli sieć

Akcje Abercrombie & Fitch po ogłoszeniu informacji straciły ponad 20 proc., ale spadki dotknęły też inne spółki z branży, jak GAP. Amerykanie wolą kupować ubrania w sieci, ale choć czołowe marki mają własne e-sklepy, to jednak tracą klientów. Ci wolą platformy z ofertą wielu marek, jak Amazon. Z tego powodu w ciągu ostatnich dwóch lat trzy duże sieci – Aeropostale, Wet Seal oraz BCBG Max Azria wystąpiły o ochronę przed wierzycielami. A to nie koniec.

W 2015 r. już 18 proc. sprzedaży odzieży w USA odbywało się w internecie. A to największy rynek odzieżowy na świecie, wart już ponad 300 mld dol., który – według szacunków – w 2021 r. ma dojść do niemal 390 mld dol. – Amazon wykonał świetny ruch, wchodząc we współpracę z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10798

Wydanie: 10798

Spis treści
Zamów abonament